Logo de la Diputació de Girona
Taller "Quan les paraules fan música", a càrrec de Clarart
El 05/03/2020 a les 17:30 a Aula 4

En aquest taller jugarem amb el ritme, amb els sons i la rima, amb la forma... per experimentar amb les paraules i inventar versos i poemes. Aprendrem jugant, provant, observant i creant.

Investigarem al voltant de la poesia i els seus elements per adonar-nos que els poemes també són cosa de petits!

A partir de 4 anys

Clara Ribatallada, música i narradora, ha actuat amb els seus espectacles literaris a la Fira Mediterrània (Manresa), a la Fira d’Espectacles Literaris Litterarum (Móra d’Ebre), a la Setmana del Llibre en Català (Barcelona), al Festival Poesia i + (Caldes d’Estrach), a la Fira del Conte de Medinyà, a la Fête du Livre Vivant (Toulouges), al Saló Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa), al Festival Pirinenc de Literatures Infantils i Juvenils (Sort) i a un munt de biblioteques, teatres, places i escoles de tot Catalunya. El 2015 va guanyar el Concurs de Narració Oral Joan Bahí. També té formació en narrativa terapèutica i és educadora en el lleure.

Informació pràctica

INSCRIPCIÓ:gratuïta obligatòria aquí (aquí)

Concert "Vladivostok (i altres deserts)" amb Maria Cabrera i Irene Fontdevila | El 01/02 a les 20:00
AJORNAT - Taller "Poetes, pugin a l’escenari!" amb Josep Pedrals | Del 05/02 al 26/03